Den 4. - Chiang Mai

9:05
Znovu sedíme ve vlaku. Mezitím jsme prožili přerod vlaku na spací vagon a noc na cestě do Chiang Mai. Před spaním proběhla degustace slivovic, seznámení a mírné sblížení s ostatními účastníky. Za chvíli budeme v cíli.

17:55
Sbíráme síly na večer. Ve městě Chiang Mai jsme se zajeli ubytovat a provést nutnou hygienu po noci strávené ve vlaku. Dobrou náladu podpořil i bazén, nalézající se před naším pokojem. Nachytali jsme i něco bronzu a v poledne jsme vyjeli autem na Doi Suthep. Ve výšce Sněžky se tam nalézá zajímavý chrám, kde se Kristýnka nechala i posvětit od mnicha. Potom nakrmila slona u vstupu do chrámu a jeli jsme zpět dolu do města. Tam jsme ještě navštívili chrámy Wat Chiang Man, kde byl chvíli umístěný smaragdový Buddha (nejvzácnější ikona Thajska) a Wat Chedi Luang, nejstarší chrám ve městě s významnou dominantou stupy. Ještě jsme se poté zastavili na jednom malém chrámku Wat Phan Tao (Chiang Mai obsahuje nejvíce chrámů z Thajských měst, takže jsme jich navštívili opravdu jen titěrný zlomek) a pak už jsme se vrátili na hotel, aby jsme mohli vyrazit na večeři. Dali jsme si obligátní variantu nudle a curry. Teď jse v plánu noční trh, kam vyrazíme v zápětí.

22:26
Usínáme. Zdejší trh si nic nezadá s vietnamskými tržnicemi u nás, ale i tak z nás vytáhli dost peněz. Jedna z nejlepších investic byla do točeného piva Chang, které pro zájemce čepují do tupláků. Nakoupili jsme něco suvenýrů a taky whisky Mekong (to jsme ještě netušili, že všechno co má více než 15% alkoholu, nazývají Thajci "whisky", přičemž to, co má více než 30%, považují za nepoživatelné), to na následující trek, na který se hodláme vydat už zítra. Vstáváme v 7:00!