Den 7. - Odpočinek

14:05
Provádíme důkladnou očistu po treku. Právě jsme se vrátili. Včera jsme dostali na večeři dýňové curry a opečenou zeleninu. Na to, že vařili úplně mimo civilizaci na ohni pro cca 15 lidí to docela šlo. Hukot vodopádu znemožňoval družnější komunikaci, tak jsme chvíli poseděli kolem ohně a šli spát. Noc byla krutá. Místní vybavení chýší bylo při hodně dobré vůli nevábné, tak jsme polospali jen pod dekou a po sedmé ranní vylezli a šli k vodopádu. Po omeletě jsme opět vyrazili do lesů. Cesta byla kolem řeky a šlo se fajn. Došli jsme až do místa startu a autem nás převezli do přístavu vorů. Obsadili jsme tři a vyjeli. Po asi 40 minutách jsme dojeli do cíle, kde jsme za odměnu dostali oběd. Tentokrát nudle. Po obědě jsme se přesunuli autem do Chiang Mai a obsadili "náš" pokoj 101, kde jsme bydleli i před trekem.

22:49
Jdeme spát. Po příjezdu na hotel jsme strávili chvilku u bazénu, neboť sluníčko slušně hřálo a potom jsme vyrazili na masáž. Dali jsme si oba thajskou na 90 minut a pořádně si ji vychutnali. Potom jsme se vrátili na hotel a vyrazili do nějakého hotelu, kde je bufetová večeře za 130 bahtů. Nějak nás moc neuchvátila a ani karaoke nikoho, krom číňanů nezaujalo. Pak jsme šli do města na trh, měl tam být festival, ale protože jsme ho za boha nemohli najít, raději jsme se tuk-tukem vrátili zpět "domů". Tam jsme ještě chvíli poseděli s ostatními a teď už si užíváme po delším čase relativně dobrou postel.